Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
923

Over mij

Graduated and on the road again :-)

Over mijn reis

Van 2 januari tot 27 februari doe ik vrijwilligerswerk bij het Option Instituut, Massachusetts, USA. Hier krijg ik de kans om te leren over the Option Process, de filosofie die is ontworpen door Barry Neil Kaufman en Samahria Lyte Kaufman. In ruil voor fysiek werk (keuken, schoonmaak, sneeuwschuiven ed) krijg ik kost & inwoning én cursus! (www.option.org)

Na dit Option avontuur heb ik anderhalve week om New York te ontdekken, hoogst waarschijnlijk gedeeltelijk samen met Loes :-)

9 Maart vlieg ik naar Guatemala City. Daar wil ik beginnen met een degelijk potje Spaans te leren (waarschijnlijk week of 3 a 4) en dan… go where the wind blows me!

Het lijkt me fantastisch om weer te gaan duiken, mee te werken aan vrijwilligersproject(en) in Midden-Amerika en wie weet nog een retraite o.i.d. te doen. Daarnaast heb ik een aantal vrienden in Mexico (die ik in Melbourne heb leren kennen) die ik graag wil bezoeken en sta ik open voor tips, must-sees en goede suggesties van jullie over het gebied en de mensen daar!

Mijn doel is vooral het lekker rustig aan te doen, dus ik zal niet naar Zuid-Amerika gaan deze reis (alhoewel… je weet natuurlijk nooit in welke richting de wind zal staan)

Bezochte landen

Ik heb 25 landen (10%) bezocht:

Australië, België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Guatemala, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Luxemburg, Mexico, Monaco, Nederland, Oostenrijk, Polen, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.